بخش های بیمارستان

پذیرش | Reception

royal-pet-hospital-reseption

سالن پذیرش بیمارستان دامپزشکی رویال با فضایی وسیع، علاوه بر مهیا ساختن محیطی صمیمی، امکان جدا سازی حیوانات از یکدیگر را فراهم نموده است تا از بروز هرگونه تقابل میان بیماران اجتناب شود.

 

بخش داخلی  | .Internal Med

royal-pet-hospital-intt

 در بخش داخلی بیمارستان دامپزشکی رویال که از فضای وسیع و زیبا برخوردار است کلیه خدمات مرتبط با پیشگیری، تشخیص و درمان، با استفاده از دستگاه ها و تجهیزات ویژه انجام می شود. معاینه تخصصی چشم، اخذ نوار قلب، فونوکاردیوگرافی، واکسیناسیون، درمان ضد انگلی و … برخی از خدماتی هستند که در این بخش ارائه می گردد.

 

بخش جراحی | Surgery

royal-pet-hospital-surg

در بخش جراحی بیمارستان دامپزشکی رویال که دارای محیطی آرامش بخش و زیباست کلیه خدمات جراحی توسط متخصصین مجرب و با استفاده از امکانات و تجهیزات پیشرفته انجام می پذیرد. جراحی های بافت نرم، چشم، اورتوپدی و … برخی از جراحی هایی است که در این بخش انجام می شود. این بخش مجهز به دستگاه پیشرفته بیهوشی و ست های جراحی بسیار تخصصی است که با استفاده از آنها می توان کلیه جراحی های مرتبط با حیوانات خانگی را انجام داد.

 

بخش مراقبت های ویژه | ICU

بخش مراقبت های ویژه بیمارستان دامپزشکی رویال | Royal Vet Hospital ICU

در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان دامپزشکی رویال، بیمار تحت مونیتورینگ کامل قرار گرفته و در صورت نیاز، اقدامات درمانی لازم با استفاده از تجهیزات خاص (مثلا پمپ تزریق و انفوزیون ) انجام می پذیرد. در این بخش به منظور مونیتور حیوان، از دستگاه های پیشرفته دامپزشکی جهت بررسی لحظه به لحظه پارامترهایی چون فشارخون، نوارقلب، تعداد ضربان قلب، تعداد تنفس، سطح اکسیژن خون، دمای بدن، نمودار تنفسی و… استفاده  می گیرد.

 

آزمایشگاه تشخیص | Laboratory  

royal-pet-hospital-lab

در آزمایشگاه بیمارستان دامپزشکی رویال کلیه آزمایشات توسط کارشناسان و متخصصین و با استفاده از دستگاه های پیشرفته ای همچون آنالایزر بیوشیمی، سل کانتر و … انجام می شود. این بخش با ارائه خدمات تشخیصی دقیق، مسیر را برای درمان موثر بیماری ها فراهم می سازد. آزمایشات خون شناسی، سرولوژی، سیتولوژی، پارازیتولوژی، کشت و … برخی از آزمایش هایی است که در این آزمایشگاه انجام می شود.

 

بخش تصویربرداری تشخیصی | Imaging

بخش تصویربرداری تشخیصی بیمارستان دامپزشکی رویال | Royal Vet Hospital Imaging

در بخش تصویربرداری تشخیصی بیمارستان دامپزشکی رویال به عنوان یکی از معدود مراکز تخصصی دامپزشکی کشور، کلیه پروسه های مربوطه (رادیوگرافی دیجیتال (CR)، سونوگرافی رنگی، اکوکاردیوگرافی و …) توسط متخصصین مجرب و با استفاده از دستگاه های اختصاصی و پیشرفته دامپزشکی با کیفیت بسیار بالا انجام می گردد. استقرار دستگاه های مذکور در اتاق سرب کوبی شده مورد تایید مراکز مرتبط، خطر تشعشع ناخواسته برای همراهان بیمار و دیگر مراجعین را برطرف ساخته است.

 

داروخانه | Pharmacy

royal-pet-hospital-pharmacy

در داروخانه بیمارستان دامپزشکی رویال کلیه داروهای مورد نیاز جهت درمان حیوانات بیمار موجود می باشد. وجود این داروخانه علاوه بر تامین نیازهای بیماران در شرایط عادی و اورژانسی، صاحبان حیوانات خانگی را از هرگونه ورود و خروج به بیرون از مجموعه جهت تامین دارو بی نیاز می سازد.

 

بخش بستری | Bedridden

royal-pet-hospital-bed

در بخش بستری بیمارستان دامپزشکی رویال محیطی بهداشتی فراهم گردیده است که در شرایط خاص، حیوانات بتوانند در این محل، در آرامش کامل و تحت نظر پرسنل مربوطه اقامت داشته باشند.

 

پت شاپ | Pet Shop

royal-pet-hospital-petshop

در بخش پت شاپ بیمارستان دامپزشکی رویال کلیه لوازم جانبی حیوانات خانگی (باکس، قلاده، شامپو، برس و …) و مواد غذایی (غذای خشک، کنسرو، غذاهای تشویقی، و …) با بهترین کیفیت و ساخته شده توسط بهترین برندهای دنیا ارائه می گردد. تنوع قابل توجه اقلام موجود، تضمینی است بر جلب سلایق گوناگون مراجعین محترم.

 

 آرایش و شستشو | Grooming

royal-pet-hospital-groom

در بخش آرایش و شستشوی بیمارستان دامپزشکی رویال، کلیه خدمات آرایشی و پیرایشی با استفاده از پرسنل با تجربه و تجهیزات پیشرفته انجام می شود. در خصوص برخی از حیوانات که در هنگام آرایش یا شستشو دچار تشویش و استرس می شوند، این اقدامات با کمک داروهای آرام بخش و زیر نظر دامپزشک و به صورت کاملا ایمن انجام می شود.