اپلیکیشن کاتالوگ گربه ها

کاتالوگ گربه ها


وقتی به عنوان یک دامپزشک در جایگاه طبابت قرار می گیرید، شاید بیش از رویارویی با بیماری ها، با سوالاتی مواجه شوید که از سوی صاحبان حیوانات خانگی مطرح می شوند. سوالاتی که گاه بسیار ابتدایی می نمایند اما پاسخگویی به آنها در فرصتی کوتاه و بدون ابزار کمک آموزشی و نمودارها و تصویرها بسیار پیچیده است. از سویی دیگر بسیار اند سوالاتی که یا ناپرسیده باقی می مانند یا تا زمان نیاز، برای صاحب حیوان سوال برانگیز نیستند. در این میان حیوان دوست داشتنی شما است که از این نپرسیدن ها و پاسخ نگرفتن ها زیان می بیند …


کاتالوگ گربه ها مجموعه ای است که شاید بتواند پاسخگو و یا مطرح کننده سوالات بسیاری باشد که همه صاحبان حیوانات خانگی به دانستن آنها نیازمند هستند. در این مجال تلاش شده است با استناد به منابع معتبر علمی و تجربیات حاصل از سال ها نگهداری از حیوانات توسط نگارنده و همچنین طبابت آنها، مهم ترین مباحث مرتبط با نگهداری و بهداشت حیوانات خانگی با ارائه متنی ساده و تصاویری گویا مطرح گردد تا مخاطب بتواند در هر سطح، بهره لازم را از کاتالوگ مرتبط با حیوان خانگی خود ببرد.

 توجه فرمایید، تمامی مطالب آموزشی، توسط دامپزشکان بیمارستان دامپزشکی رویال تالیف و ترجمه گردیده است. اپلیکیشن کاتالوگ گربه ها دارای مجوز از وزارت ارشاد می باشد، هر گونه کپی برداری از مطالب بدون ذکر منبع پیگرد قانونی دارد.

لینک دانلود  :  کاتالوگ گربه ها

ic_launcher

2

1

3

4

5

6

7

8

بازگشت